29.6.11

that's my life.

Nou, belofte maakt schuld.
Voor de mensen die het niet hadden meegekregen: Ik heb via twitter en facebook belooft een nieuwe post te doen op mijn blog als ik over de 900 views zou gaan. Dus bij deze.
Ik heb een hekel aan wespen, die zwart-gele mannetjes zijn nergens goed voor, en een wespensteek doet verdomde zeer. Hoe ik dat weet? Zo'n klotebeest besloot dat hij het leuk vond om tegen mijn zadel aan te vliegen terwijl ik aan het fietsen was in mijn shortje. En zonder maar met mij te overleggen of ik wat zou willen opschuiven steekt de kleine vlegel zijn angel in mijn bovenbeen. Na een tijdje te tieren en schelden weet ik van mijn fiets af te stappen en het k**beest van mijn zadel te schieten, en zijn afgebroken angel uit mijn been te halen. Branden! En ik was nog wel op weg naar een groep 8 afscheidsmusical en moest dus een dik uur in de hitte met een pijnlijk been zitten. Echt, heb ik weer.. Maar gelukkig is het nu minder en heb ik er alleen een grote rode plek aan overgehouden.
Gelukkig maar, want ik ga zo meteen naar een feestje van een vriendinnetje van me die geslaagd is. Ben net dus snel naar de plaatselijke Boni geracet en heb een mooi bloemetje gehaald.
Ik ga nu eten dus stoppen met schrijven.

DaaƔag

1 opmerking: