23.6.11

take that 'rain'.

Om de regen buiten te sluiten heb ik alle ramen op mijn kamer gesloten, een vrolijk muziekje opgezet en ga ik nu foto's bewerken. Take that rain!
Het is nu onofficieel het einde van het schooljaar. Waarom onofficieel? Omdat we volgens de regels pas vanaf 1 juli vakantie hebben. Maar de lessen zijn voorbij en dan vind ik dat het het einde van het schooljaar is.
Gisteren weer koekjes gebakken met Daan, dit keer bij hem thuis met zijn jongste broertje en stiefzusje, en we hebben ze naderhand mooi versiert (en direct opgegeten). Hier een paar mooie foto's van gisteren.
De foto van het meisje Juliet, zit er helaas niet bij. Maar ze had het koekje rechts hartvormig gemaakt, dus zij verdient ook wel een applausje. Ik heb het weer gezellig gehad en de koekjes waren lekker <3.
Daan (linksboven) had een lief hartje voor me gemaakt (rechts)
en zijn lieve broertje Jasper was bezig overal mooie tekeningen
op te maken. Ik was in een pacmanbui dus vandaar linksonder.
















DaaaƔag

1 opmerking:

  1. Oeh, koekjes bakken is echt in volgens mij. Of dingen bakken in het algemeen! Een tijdje geleden heb ik ook koekjes gebakken. Vorige week muffins en gister een cake met Tom! :D
    Me like. <3

    BeantwoordenVerwijderen