16.6.11

friend report #1: Anna

Okee, hier gaan we dan. Zoals belooft geef ik jullie; Anna
Wij bouwen aan een nieuwe toekomst
















Ja, de foto is van een tijdje terug. Maar daarom is hij nou zo leuk. Links is Anna en rechts ben ik. We zijn hier ongeveer 4 à 5 jaar oud. Op deze foto is te zien dat we een hele hoop lol hadden in de modder. Mijn broek was toen ik bij Anna kwam spelen nog geel. Het leuke is dat Anna en ik mekaar niet meer hebben gesproken vanaf groep 3 tot en met de 3e van het voortgezet onderwijs en dat we het nu al gelijk weer goed met elkaar kunnen vinden. Niet zo gek natuurlijk aangezien we allebei zo gek als een deur zijn ;D. Maar even serieus nu, Anna is een lieve meid met zo nu en dan een maffe actie. Acties van Anna worden vooral veroorzaakt door haar vergeetachtigheid in combinatie met haar chaotisme. Met andere woorden: je lacht je ziek met haar.
Één van de vele Anna-quotes is: 'ik wil kunnen vliegen'
Het volgende friend report zal gaan over: Chantal

Dáaaaag

3 opmerkingen:

  1. Hoi! Je schrijft erg leuk!
    leuke foto ook.


    Ik volg je.
    En ik vind het natuurlijk niet erg als je terugvolgt :)

    xx Lijn

    lijncreaties.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dankje voor je lieve reactie en volgerzijndeheid.

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vet leuk! Je manier van schrijven is echt leuk om te lezen. En goed idee van Anna^^

    <3Sanne (jaja, welke zou het zijn)

    BeantwoordenVerwijderen