23.6.11

friend report #4: Charlotte

Dit wordt een speciale Charlotte-editie van het friend report, dit omdat ik er meer dan één ken en allemaal aparte Charlotte reports wordt zo verwarrend.
Wat betekend het als je Charlotte heet? Dat je lief bent, goed van je af kan bijten, en vooral dat je niet erg groot bent <3. Samengevat: een klein koppig moppie.
Maar ik moet ze zeker allebei apart even voorstellen, dus hier zijn de foto's:
Okee, de eerste Charlotte zie je hieronder. Ze zit bij mij in de klas en is een ongelofelijk lief meisje. Ze is eigenlijk een allemands vriendje omdat ze zo lief tegen iedereen doet. Dat wil niet zeggen dat ze geen grote bek kan geven hoor, in tegendeel zelfs. Ik denk dat er niet veel mensen zijn zoals Charlotte. Met haar mooie krulletjes en schattige koppie veroverd ze het hart van iedereen die haar pad kruist.
Charlotte is de linkse in de mooie rode jurk..
Dit was op het valentijnsgala van school.
Over naar de tweede Charlotte. Ze is bijna net zo gek als ik, en dat is ook wel te zien op de foto... Goed, Charlotte dus. Hmmm, moeilijk te beschrijven. Ze is heel lief, maar ik zou haar niet aaien als ik jou was, ze bijt. Dit meisie is een draak met een gouden hart. Ze weet goed of ze iets wel of niet wil. En daarop ingaan is niet echt een goede optie voor je. Tenzij je natuurlijk haar hartje heb veroverd (zoals haar lieve vriendje Tom). Ik heb haar goed leren kennen in de toneelweek en ik ben zeker weer een leuk vriendinnetje rijker. Je vindt er geen zoals deze Charlotte.
Charlotte is de linkse van de twee,
die met die mooie krullen. Ja,
ik kijk niet erg charmant, dit was met
de toneelvoorstelling van school. 
Het volgende friend report zal gaan over: Nina.

Daaaáag

3 opmerkingen:

  1. Charlotte (jóh)23 juni 2011 om 11:35

    Oehh, ik lijk wel major dik op die foto door mn jurkje, hihi.
    Maar I love you! Je bent een schatje, snel afspreken deze vakantie! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sexy hoor renee! :D

    Morgen ga ik de site spammen totdat ik erop sta. HAha

    Welke groep van evenement zit jij eigenlijk in ?
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahhh, wat ben je toch een toppertje! Echt super! Hoe kom je trouwens aan deze woest aantrekkelijke foto? :) I like you darling! <3

    BeantwoordenVerwijderen