19.6.11

back in town.

Daar ben ik weer.
Gisteren een vrij druk dagje, dus geen tijd gehad om te bloggen. Even een korte samenvatting van mijn drukte dagje.
S'ochtends ging ik naar Daan toe omdat we om 2 uur bij een bruiloft moesten zijn. De vader van een goede vriend van mij ging namelijk hertrouwen. We zijn er welgeteld 2 uur lang geweest en toen moesten we ons snel naar mij toe haastten. Want eenmaal thuis aangekomen werden we in de auto gegooid en zette we de reis naar Uitgeest in.
Je vraagt je nu natuurlijk af wat we daar in godsnaam te zoeken hadden. Niet erg gek dat je je dat afvraagt.. Het is namelijk niet echt spannend daar. Alle bedrijven zijn daar van één of andere Bob.. De reden dat we daar waren was omdat we voor mijn tante haar 50ste verjaardag (geloof het of niet) met de hele familie gingen bowlen en steengrillen. (Ja, wij vroegen ons ook af of we naderhand zouden worden thuisgebracht.) Al met al was het best gezellig en hebben we een hoop lol gehad. Nog een ober gepest en heeeeeéeel veeeéel bootjes gevouwen (zie foto).
The almighty iambored-fleet.
Om een uur of 23:15 besloten we om weg te rijden en naar de boot te gaan om daar te gaan slapen. Daan mocht bij mij in de hut slapen (voor de eerste keer, yay!) en de volgende ochtend hebben we de boot verplaatst naar een andere haven omdat het één en ander moet worden gerepareerd (o.a. de motor, die sloeg onder het verplaatsen ook af waardoor we gesleept moesten worden.) Toen we daar eenmaal klaar mee waren en we de boot goed hadden vastgelegd zijn we naar huis gereden.
En daar ben ik dan. Mijn blog schrijvende. Einde samenvatting.

Dáaaaag

P.s. Zonder Daan was het ons niet gelukt om aan te leggen. Vandaar zijn commentaar. Hij heeft inderdaad onze boot gered. Applausje voor onze lieve Daan <3

2 opmerkingen:

  1. je vergeet het gedeelte waar ik de boot red helemaal in mn eentje omdat ik zo geweldig ben^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sjongejonge, wat een druk leven heb je toch schatje. Heftigheftig c:

    BeantwoordenVerwijderen