15.6.11

stop looking, start seeing

Okee. Nu maar eens in-dept ingaan op wie ik nou eigenlijk ben. Maar hoe moet ik dan eigenlijk beginnen?
Even een lijstje maken van relevante dingen die het benoemen waard zijn:
  • naam
  • leeftijd
  • interesses
    • muziek
    • vrije tijd
  • vriend
Voor een beginnende blogger vind ik dit wel een goed lijstje. Al kan het best dat sommige mensen dit niet erg interessant gaan vinden. Maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik me daar met mijn blog geen hol van aan zou gaan trekken (a).
Punt 1 en 2 zijn al afgewerkt in de beschrijving links en de post hieronder. Dus laat ik daar maar geen woorden meer aan vuil maken. Dus ga ik gelijk door naar Punt 3; interesses.
Om te beginnen ben ik dus zwaar verslaafd aan muziek. En dan vooral de muziek die niet populair is bij de meeste mensen. (Met 'de meeste mensen' bedoel ik de mensen die ongeveer allemaal hetzelfde leuk vinden en allemaal achter elkaars kont aanlopen.) De muziek waar je dan op uitkomt is rock. Natuurlijk is rock een vrij groot genre, dus daar moet ik wat meer over zeggen natuurlijk. Ik hou van een beetje harde en snelle muziek. Het verschilt natuurlijk per dag en per emotie. Maar meestal kom je dan uit op muziek van bands zoals bijvoorbeeld Mayday Parade, Papa Roach, Escape the Fate en Eyes Set To Kill. Maar dit veranderd ook van tijd tot tijd. Soms luister ik gewoon dingen als Red Hot Chili Peppers, Nickelback en andere bekendere bands.
In mijn vrije tijd doe ik eigenlijk niets liever dan leuke dingen doen met vrienden en met mijn vriend Daan (ik kom later op hem terug zoals het lijstje hierboven aangeeft.) Verder ben ik gek op zingen en muziek maken met een paar vrienden van me, als ik een keer een mooie opname maak zet ik die wel op mijn blog.
Ik vind een beetje sporten op z'n tijd ook wel lekker, maar mijn ademhaling wil de laatste tijd niet altijd meewerken dus beperk ik me tot volleyballen en stoeien met me vriend.
Wat ons op mijn laatste punt brengt; mijn vriend Daan. Ik kan nu natuurlijk pagina's lang aan hem wijden over hoe geweldig hij wel niet is. Maar dan ben ik morgen nog niet klaar (a).
Even vrij beknopte versie:
Ik heb vanaf 28/03/2010 al een relatie met mijn lieve vriendje. (Voor degene onder ons die niet zo goed kunnen tellen als het op dit soort dingen aankomt; dat is 1 jaar, 2 maanden en 18 dagen lang.) Het is een schatje en ik wil hem nog lang niet kwijt. Ik ben heel erg verliefd op hem en laat dat ook vaak merken, tot ergernis van sommige mensen die ons moeten verdragen in de pauzes. Jammer voor hun, want ik ben niet van plan hem op te geven voor een hele lange tijd <3

Daaaàag

1 opmerking:

  1. Wauw, ik ben echt blij dat ik je nu heb leren kennen, ik wist dit allemaal echt niet?! :o
    Hihi, loves.

    BeantwoordenVerwijderen