21.6.11

come over to the dark side, we have cookies.

Vandaag officieel klaar met leren. Heeeeeéerlijk gevoel dus.
Heb het gevierd met koekjes bakken met mijn lieve Daantje. Ze waren een beetje donker geworden, maar wel lekker ;D. Was alleen een klein probleempje met de weegschaal die het niet deed, dus hebben we maar gegokt en random ingrediënten bij elkaar geflikkerd. Ze zijn zeker geslaagd en het rook super in de keuken. Natuurlijk hebben we gezamenlijk de helft al opgegeten en onszelf lichtelijk misselijk gemaakt, maar dat krijg je met zo'n vreetzak als ik.
Net met mijn team lekker als afsluiting van het seizoen een pizza naar binnen gewerkt. Dus ik zit voor vandaag wel flink vol. Daarom ga ik me nu lekker douchen en omkleden in mijn uiterst charmante beren pyjamabroek en lange snurkjurk.

Dáaaaag

2 opmerkingen:

  1. En de koekjes waren lekker ^^ omnomnom

    BeantwoordenVerwijderen
  2. omnomnom raad eens wat ik daarstraks in de kast zag liggen?! nee geen koekjes maar vanille suiker-__- wij gebruiken dat soort dingen echt nooit maar hebben het blijkbaar ergens achter in de kast^^

    BeantwoordenVerwijderen