24.6.11

friend report #5: Nina

Nou Nina, het is jouw beurt. Zit je er klaar voor? Ready, set, go!
Ik ken onze lekkere Nina al ongeveer 4 jaar, dus het wordt lastig om al haar acties in één blog te plaatsen, maar ik ga mijn best doen. Allereerst willen jullie natuurlijk zien hoe ze eruit ziet:
Nina en Renee: Gek, Irritant en Onbreekbaar.
Zo gek en lekker tegelijk als Nina vind je ze niet haha. En nee serieus kunnen we niet doen. Nina is een muts, maar zoals ik dan altijd zeg: wèl mijn muts. We doen vaak gekke dingen zoals die keer dat we in een kinderattractie gingen op een kermis in Hastings (zie foto's). Wat hebben we het toch altijd leuk. Saai is het met Nina nooit. Dit creatieve miepje bedenkt namelijk altijd wel iets leuks om te doen.
Wat is nou typisch Nina? Subtiel zeggen wat ze ergens van vind (godse mogolen, rot op!) Of op een voorzichtige manier zeggen wat ze vindt van bijvoorbeeld een nieuw kledingstuk (*schiet in de lach* Dat is echt lelijk..). Ja Nina is recht voor zijn raap en je weet altijd waar je aan toe bent bij haar. Het is een ongelofelijk leuk kind en ik ben hartstikke gek op haar. Jij nu toch ook?
Het volgende friend report zal gaan over: Daphne.

Daaáag

2 opmerkingen:

  1. YEAAH IK HOU VAN JE!
    Weet je hoe goed jij mij kan omschrijven, zo goed dat ik dat zelfs nog niet eens kan. Dit ga ik voortaan in mijn dossier doen voor school bij ''omschrijf jezelf''. Hihi

    Je bent lekker.

    BeantwoordenVerwijderen