19.6.11

friend report #2: Chantal

Er daar is het tweede report al weer.
Mensen hou je vast, want dit is nou mijn lieve Chantal:













Is het geen plaatje? Chantal is dus het meisje aan de rechterkant. Die ene met dat mooie rode haar. Ik denk dat ik geen andere vriend(in) heb zoals Chantal. Ik kan maanden achter elkaar niets met haar afspreken, en dan toch krijg ik nooit commentaar. Chantal en ik doen meestal ieder ons eigen ding, maar toch vergeten wij elkaar eigenlijk nooit. Chantal is een lief kind met hier en daar wat rariteiten, maar ach, niet iedereen is perfect. Chantal kan ook best een beetje een pestkopje zijn. Als ik ergens niet geheel charmant (met een rotkop dus) op een foto sta, kan die best nog wel eens binnen de kortste keren overal op hyves/facebook te zien zijn. Maar weet je, dat vind ik niet erg. Zolang Chantal maar mijn vriendinnetje blijft <3
Het volgende friend report zal gaan over: Damon.

Dáaaaag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten