15.6.11

a warm welcome.

Eindelijk heb ik me ertoe gezet.
Ik begin dus een blog. Al die chaotische gedachten in mijn hoofd eens op papier zetten. Lekker niet nadenken over wat je typt.
En waarom nou nu en niet eerder? Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Ik heb al vaker op het punt gestaan er één te starten, maar er op het laatste moment vanaf gezien. En aangezien ik nu toch geen andere dingen meer te doen had dacht ik, waarom ook niet.
Het is misschien niet het meest originele idee van allemaal, maar dat doet er dan even niet toe.
Maargoed, ik dwaal af..
Hallo allemaal, ik ben dus Renee. Zoals jullie links kunnen lezen heb ik er dus een hekel aan als mensen mijn naam verkeerd schrijven. Maar daar waarschijnlijk later meer over.
Ik woon in een klein dorpje waar je in minder dan 20 minuten doorheen kan fietsen en als de dijken ooit doorbreken krijgen we natte voeten. Dit betekent niet dat ik een hekel heb aan ons kleine Ermelo, integendeel eigenlijk, maar het moest even gezegd worden.
Enfin, ik dwaal weer af. Als ik zo door ga is het zo'n lange lap tekst dat niemand nog zin heeft om het te lezen.
Dus ik laat het hier maar even bij. Mij kennende schrijf ik er vanavond nog wel een bericht bij.
Voor nu zeg ik dus gedag:

Daàaaag
<3

3 opmerkingen:

  1. Haha, je bent een lekker kind. <3 En sowieso ben je een topper, en hebben wij precies hetzelfde chaotische brein-idee. :D En mijn lap tekst was veeeeeul groter, en volgens mij lazen mensen het alsnog! SEXY!
    Je bent een lekkertje. PUNT JA. geen discussie mogelijk.

    dikke lik(e). <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. RENEE! je hebt ook een blog. :D

    Dat is cool, nu kan ik nog meer mensen zijn leven lezen.
    Lol check mijne uit www.52daysofsummer.blogspot.com

    love you
    byebye

    BeantwoordenVerwijderen