20.6.11

friend report #3: Damon

Omdat hij er al een paar dagen over zeurt <3
Dit is mijn mannelijke allerbeste vriendje, Damon.
Bij gebrek aan een betere foto heb ik deze maar erbij gepakt. Nou ik ga nu geen tijd verspillen aan het typen over  welke van de twee mutsen op deze foto Damon is, dus je zult het moeten raden (tenzij je natuurlijk wel slim bent.) Mijn moeder zegt altijd dat Damon en ik samen net twee oude wijven zijn, zoveel als wij lullen samen. En nee, Damon is geen homo. Hij is gewoon super lief en gezellig. Als er iemand een lekker wijf verdient is het Damon wel. Ik bedoel natuurlijk een leuke meid..
Maar nu even serieus, Damon is mijn persoonlijke dagboek. En ik was nog niet van plan om die te sluiten. Soms kan ik wel flink discussiëren met Dee, maar dat komt eigenlijk omdat hij te slim voor me is. Iets wat hij dan wel vaak tegen me kan zeggen is: 'oeeeeeeeh, dis.' (ik ben dan  meestal ook gedist, maar ben te eigenwijs om het toe te geven.) In ieder geval moeten jullie allemaal van hem af blijven anders eet ik jullie op. Damon is namelijk één van de leukste jongens die ik ken.
Het volgende friend report zal gaan over: Charlotte (in tweevoud).

Daaáaag

4 opmerkingen:

  1. hihi, renee, je schrijft briljant.
    lig elke keer weer dubbel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. awesome <3
    ik ben wel bang dat er een of andere mega lelijke moeilijke foto van mij komt.. aangezien wij niet echt van die sexy fotosessies gehad hebben.. ;$
    maar je bent en blijft sexy.
    loves.

    BeantwoordenVerwijderen