16.6.11

rusted from the rain

En dan wordt je wakker en regent het alleen maar.
Bleaaaaaagh. Ik heb zo'n hekel aan regen. Het brengt je helemaal niets goeds behalve een natte kleffe reet terwijl je in van die stinkende lokalen moet zitten zwoegen terwijl je buiten een paar kutkinderen door elkaar hoort schreeuwen. Ik wilde opstaan en mijn stoel uit het raam gooien. Maar heb er op het laatste moment van afgezien, ik had toch maar niet zo'n zin in de rest van de dag te moeten staan in een of ander directiekantoor. Beter zitten dus.
Goed, de regen is nu gelukkig gestopt. Nu kan ik mijn aandacht even op andere dingen richten. Zoals het feit dat ik nu aan mijn wiskunde moet voor mijn repetitie morgen. Maar zoals altijd heb ik met mezelf afgesproken dat ik daar pas aan begin om 14:00 precies. Dus dat betekend dat ik nu nog 7 minuten heb. Dan even een uur wiskunde maken, dan mag ik van mezelf nog even 10 minuten wat doen op de computer. En dan tot 4 uur nog even aan wiskunde (als dat nog nodig is) en vervolgens op de fiets springen en naar mijn werk toe gaan. Trouwens, ik werk als vakkracht bij de Etos, het is niet veel en alleen op donderdag, maar het is prima zo. Ik moet werken tot 6 uur. Dus zo lang is het nou ook weer niet. Dan heb ik even de tijd om me thuis te vermaken en moet ik vervolgens om half 9 bij zangles zijn.
Nog 3 minuten en ik moet weer aan mijn huiswerk, dus ik laat het voor nu maar even hierbij.


DaaƔaag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten