3.7.11

empty.

Mijn hoofd is leeg. Heeéerlijk, verrukkelijk leeg.
Geen school, geen verplichtingen, geen gezeik.
Maar zoals iedereen wel weet heeft alles wel een 'dark-side'. In dit geval houdt het in dat ik geen inspiratie meer heb op het moment.
Ik ben super blij met alle mensen die op mijn blog hebben gekeken en ervoor hebben gezorgd dat de teller over de 1.000 views is gegaan. Daarom heb ik iets nieuws bedacht wat ik van plan ben vast te laten terug komen naast de al bestaande friend reports. Namelijk: inspiration reports.
Ja, ik moet toegeven dat zelfs ik dat duf vind klinken, maar het moet maar even zo. De bedoeling is dat mensen op deze post met random woorden/zinnen/gezegdes/plaatjes/etc. gaan reageren en dat ik daarover dan een verhaaltje lul. Ik ben van plan dit bericht ongeveer een week te laten staan om vervolgens de vruchten van jullie gedachtegangen te plukken (en dit is het moment waarop ik vurig dat er genoeg gereageerd wordt en ik niet voor lul kom te staan).
Het maakt niet uit of je het anoniem doet of met een naam. Daar gaat het natuurlijk niet om (tenzij je natuurlijk  perse wilt dat alle eer naar jou gaat). Nou, ik hoop dat jullie dit iets vinden.

Daaaáag

4 opmerkingen:

  1. weheartit.com/chlotje143 juli 2011 om 22:46

    http://weheartit.com/entry/6866960

    BeantwoordenVerwijderen
  2. http://cartoon.blog.nl/cartoon/2009/06/08/kapreles-iets-leuks

    BeantwoordenVerwijderen
  3. twitter reactie:
    http://www.youtube.com/watch?v=8wRXa971Xw0

    BeantwoordenVerwijderen
  4. twitter reactie:
    schrijf n blog over je meest genante ervaring hahaa

    BeantwoordenVerwijderen