18.7.11

long time no see

Ja, ik heb veeeeel te lang niet geblogd.
Daarvoor bied ik bij deze mijn verontschuldigingen aan en ik geef mezelf later wel een paar zweepslagen.
Goed, nu de reden van mijn digitale afwezigheid. Zoals de rest van dit non-zonovergoten kikkerlandje heb ik vakantie, en ben ik ook op vakantie. Op vakantie in eigen land dan welteverstaan. Officieel bevind ik me in Workum (dat is een klein stadje in het verre Friesland). Of tenminste, daar ligt mijn verblijfplaats in een box. Ik op het moment bij mijn neef in onze drukke hoofdstad op bezoek zodat mijn ouders naar de Black Crows kunnen.
Even duidelijkheid scheppen voor jullie: Ik ben dus met het gezin met ons zeiljacht, de Arcadia, op doorreis door Friesland. Al zorgt het weer ervoor dat we enigszins tegengehouden worden (met andere woorden: in de 4 dagen dat we weg zijn hebben we pas rond de 10 tot 15 kilometer afgelegd.)
Maar havens zijn qua internet niet altijd te vertrouwen. Of wat zeg ik? Meestal is het er gewoon niet of moet je er handen vol geld voor neertellen. Daarom kan ik niet met zekerheid zeggen wanneer ik weer kan schrijven.
Ik staak het schrijven dus nu voor een tijdje, want mijn pizza is gearriveerd.

Daaaaag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten