22.7.11

inspiration report #1: I love math (?)

Nu ik eindelijk internet in een haven heb kan ik weer eens wat gaan bloggen. Daarom bij deze mijn eerste inspiration report. Ik heb deze gekregen van Charlotte, een vriendinnetje van me, en ze heeft dit plaatje gevonden op weheartit. Dat is trouwens een super handige en leuke site waarop je gemakkelijk mooie foto's en afbeeldingen kan vinden (voor de mensen die het wel al kennen, mijn gebruikersnaam is reneerockon).

Goed, dat waren de feitjes. Nu wordt het tijd om mijn brein te gebruiken en een verhaaltje om dit plaatje te lullen. Het eerste waar ik hierbij aan denk is eigenlijk wiskunde. Maar dan niet het vak zelf, maar de mensen die bij me in de klas zitten. Vooral dan Nina eigenlijk, zij zat afgelopen jaar naast me en om eerlijk te zijn hielp dat nou niet echt bij het concentreren. Elke keer als één van ons serieus wilde werken zat de ander te kloten. Die arme kerel stond daar een beetje slungelig te zijn voorin de klas en wij waren nou niet bepaald aan het opletten ofzo. Op de een of andere manier denk ik bij wiskunde altijd aan kletsen met Nina. Alsof dat in de pauzes niet gewoon kan, haha. Maar om eerlijk te zijn waren wij niet de enige die zaten te lanterfanteren, de halve klas zat alleen maar te kletsen. Sommige leraren kunnen gewoon geen orde houden, hoe slim ze dan ook zijn. Bleaaagh, zit ik ook nog in de vakantie over school te praten. Nou ik stop maar voordat ik er ook nog nostalgisch bij ga doen (die goede oude tijd... etc.)

Daaaáag

3 opmerkingen:

  1. Niet liegen, ik lette altijd heel goed op en praatte nooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mark je houdt jezelf voor de gek!

    :D

    Haha beter dit jaar weer samen wiskunde hebben.

    BeantwoordenVerwijderen