25.7.11

sailing in the rain

Kutkutkutkutkutweer.
We liggen nu in Sneek met de boot en er wordt eigenlijk alleen maar regen voorspelt. En ik heb zo'n hekel aan regen. Het is koud, nat en alles gaat er zo van stinken. Maar gelukkig zit Daan nu bij me en dat maakt alles al weer een tikkeltje makkelijker te verdragen. Hij is er nu al twee nachten en het is super gezellig en fijn om hem naast me te hebben. Oh god, deze post begint een beetje slijmerig te worden haha. Maar ik meen het wel eigenlijk. Me loves him. Maar dit wordt een korte post want we moeten weer verder varen dus ik moet de laptop op gaan ruimen anders worden die zo meteen naar de andere kant van de boot geslingerd hihi. Oh.. wacht dat is niet zo grappig, want dan kan ik niet meer bloggen. Nou fijne vakantie nog allemaal. Ik heb namelijk geen idee wanneer ik weer internetverbinding heb. (Al zegt mijn lieve Daan net dat ik af en toe via zijn mobiel kan bloggen, is het geen schatje?! Ik antwoord even voor je: Ja, dat is hij zeker.)

Dáaaaag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten